Dlaczego warto osobiście wykonać reklamę na ciężarówce?

Okleina reklamowa na własnym pojeździe jest najtańszą strategią reklamy. Jest idealną opcją na efektywne reklamowanie, artykułu, naszej spółki bądź też oferowanych usługi. Mobilność, możliwość dotarcia do różnych kategorii konsumentów to podstawowa cecha nadruków marketingowych na samochodach, pojazdach – autach.

Jak przygotować promocję – okleić swój samochód?

Wbrew temu co mogłoby się wydawać nie jest to nadzwyczaj skomplikowana operacja. Zależnie od tego, jaki posiadamy plan na własną ofertę reklamową, takiej techniki wykonania będziemy musieli użyć. Najbardziej przystępną – atrakcyjną oraz najprostszą do samodzielnego przygotowania jest grafika reklamowa wycinana z oklein samoprzylepnych. Jak się zatem zabrać do stworzenia naszego dzieła?

W pierwszej kolejności wypada zacząć od konceptu graficznego, mianowicie co a także w jakim miejscu musi się znaleźć, w jakich kolorach, jak duże i co najistotniejsze, na jakich fragmentach pojazdu. W zależności od faktu jak na przykład zaplanujemy umieszczenie naszych napisów na konkretnych podzespołach – fragmentach pojazdu, będziemy musieli dopasować rodzaj folii oraz ewentualnie sposób jej aplikacji. Podpowiadamy amatorom, żeby rozpoczynali od jak najbardziej płaskich powierzchni bryły samochodu. Dlaczego ? – ponieważ folia reklamowa w owych miejscach (płaskich) okaże się najprostsza do aplikacji – wyklejenia i jakby tego było mało, cena okleiny na gładkie powierzchnie będzie tańsza od folii na przykład wylewanych.

Początkowy krok – przygotowujemy ofertę reklamową na ciężarówce.

Poczynając od czegoś takiego wszystko się inicjuje. Jest to pierwszy oraz podstawowy krok, przybliżający nas do celu, jakim ma być oklejone w wyśmienitą ofertę reklamową na busa. By przygotować taki koncept, doskonale by było mieć dowolny program graficzny. Przeważnie wykorzystywane do projektowania grafik – ofert reklamowych, są programy wyprodukowane przez Adobe i Corela. Jeśli posiadamy na laptopie którąś z odmian dla przykładu Illustratora, to należy zrobić zdjęcia z prostopadłej lokalizacji (nigdy nie pod kątem), dwóch drzwi bocznych i bagażnika pojazdu. Potem trzeba dokładnie wymierzyć pojazd w „realu” – w taki sposób byśmy mieli możliwość pracować nad układem w konkretnej skali. Rekomendujemy używanie skali bądź jeden do jednego, albo 1:10. Zapobiegniemy w ten sposób pomyłki przy eksportach grafik do programów przycinających lub drukujących naszą przygotowaną grafikę. Skoro mamy już zdjęcia samochodu, poznaliśmy jego realne wymiary, posiadamy laptop oraz prawidłowy program plastyczny, to musimy rozpocząć realizowanie naszej oferty reklamowej.

Wpis gościnny: producent taśmy z nadrukiem

Post Author: Jakub