Zależy ci na szybkim poinformowaniu potencjalnych klientów że ruszasz z nowym biznesem. Nie wiesz tylko, w jaki sposób ich o tym poinformować? Boisz się, że nie masz wystarczającej ilości funduszy, aby zrealizować kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia, a czas ucieka… W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie wydrukowanie odpowiedniej ilości ulotek reklamowych. To jedna z tańszych form marketingu, która potrafi dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Odpowiednio rozprowadzona sprawi, że z pewnością zainteresowanie twoją firmą wzrośnie. Pamiętać jednak trzeba o kilku istotnych elementach przy tworzeniu takiej ulotki.
Przede wszystkim nie może być ona zadrukowana całkowicie. Znaleźć się na niej powinny chwytliwe hasła reklamowe, które przyciągną i zainteresują orz oczywiście dane kontaktowe naszej firmy. Druk musi być wyraźny i czytelny i kolorystycznie dobrany do tła takiej ulotki. Nie wolno również zapominać o tym, aby zrobiona była na papierze odpowiedniej jakości, takim, który nie rozpadnie się momentalnie pod wpływem deszczu czy nie wypłowieje na słońcu. Do tego wystarczy wybrać odpowiedni kanał dystrybucji i reklama tanim kosztem gotowa.